Søg i vores katalog af
guides og svar på spørgsmål
Opgradering af abonnement
Hvis man fx har et Solo abonnement, og ansætter en ekstra medarbejder, så man har brug for en ekstra kalender til den nye medarbejder, så kræver det, at man opgraderer sit abonnement til Bronze for at kunne oprette den ekstra kalender.
Det er muligt at opgradere abonnementet uden at forlænge det eksisterende abonnement, dvs. det er ikke nødvendigt at købe en ekstra periode ifm. opgraderingen.
Opgradering af abonnement findes under "Indstillinger -> Konto -> Abonnement":
For at opgradere abonnement følges denne trinvise vejledning, som tager udgangspunkt i et Solo abonnement, der skal opgraderes til Bronze:
- I toppen står den nuværende abonnementstype og udløbsdatoen
- Vælg den abonnementstype, der skal opgraderes til
- Vælg "Ingen. Køb kun SMS pakke." i rubrikken "Vælg periode"
- Vælg "Ingen" i rubrikken "Vælg antal SMS"
- I højre side under "Din bestilling" skriver siden nu "Opgradering", de abonnementer der opgraderes fra og til (Solo til Bronze), perioden som opgraderingen gælder samt prisen for opgraderingen (differencen mellem de to abonnementer i den nævnte periode)
- Gennemfør opgraderingen
Eftersom opgraderingen træder i kraft, så snart betalingen er gennemført, er det muligt at oprette flere kalendere med det samme under "Indstillinger -> Kalendere -> Kalendere".