Søg i vores katalog af
guides og svar på spørgsmål
Arkivering af kunder
Med arkivfunktionen i kundekartoteket er det muligt at flytte kunder til arkiv, hvis de ikke længere skal være aktive kunder, men man fx stadig skal opbevare journal på dem.
Arkiverede kunders gamle aftaler vil stadig findes i kalenderen, men der vil ikke kunne oprettes nye aftaler på kunderne, så længe kunden er i arkivet.
Flyt kunde til arkiv
I kundekartoteket er det muligt at flytte kunden til arkiv ved at klikke på det lille menu-ikon med 3 prikker og så vælge "Flyt til arkiv":
Genaktivér kunde fra arkiv
Det er muligt at genaktivere en kunde fra arkiv, hvis kunden igen skal være en aktiv kunde, hvis kunden fx har brug for at booke nye aftaler.
- Klik ind på "Arkiv" i kundekartoteket.
- Klik på det lille menu-ikon med 3 prikker på kunden og vælg "Genaktivér fra arkiv"
Muligheden findes også på kundekortet, hvor den vises sammen med en status, der indikerer, at kunden er flyttet til arkiv: